Regulamin sprzedaży usług |
Regulamin sprzedaży usług Regulamin obowiązuje od dnia 09.09.2024r. 1. Niniejszy regulamin (dalej jako Regulamin) określa warunki świadczenia na rzecz osób fizycznych usługi rezerwacji wizyty do Gabinetu Psychoterapia Elżbieta Wieczorek znajdujacego sie w Gorzowie Wielkopolskim, pod adresem ul. Chabrowa 16 za pośrednictwem witryny internetowej ewieczorek.bookero.pl (zwany dalej systemem rezerwacji). Psychoterapia Elzbieta Wieczorek jest zarejestrowaną w CEIDG działalnościa gospodarcza posiadająca NIP: 599 167 43 56 oraz REGON: 080045300. 2. Osoby fizyczne dokonujące za pośrednictwem systemu rezerwacji umówienia wizyty do gabinetu będą w dalszej części Regulaminu nazywane klientami. 3. System rezerwacji umożliwia dokonywanie rejestracji wizyty do Gabinetu oraz dokonywania płatności za umówione wizyty z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej. 4. Klient przyjmuje do wiadomości, że świadczenie usługi odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 5. System rezerwacji jest dla klienta bezpłatny. Realizacja rezerwacji wizyty w Gabinecie może się jednak wiązać z obowiązkiem opłacania całości należności za wizytę, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem w placówce. Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem rezerwacji o jej całkowitym koszcie. 6. System rezerwacji jest dostępny dla klientów 7 dni w tygodniu, 24 godzin na dobę. 7. Dokonanie przez klienta rezerwacji wizyty on-line oznacza deklarację zamiaru odbycia wizyty u specjalisty. Warunkiem odbycia wizyty jest realizacja płatności poprzez płatności elektroniczne. 8. Płatności elektroniczne dokonywane są przez pacjenta z góry za pośrednictwem serwisu płatności dostępnego w systemie rezerwacji. 9. W celu dokonania rezerwacji wizyty pacjent powinien podać następujące dane osobowe: a) imię b) nazwisko c) numer telefonu d) adres e-mail (opcjonalnie) Podanie tych danych ma charakter dowolny, ale jest niezbędne do korzystania z systemu rezerwacji wizyty w Gabinecie. 10. Klient jest uprawniony do rezerwacji wizyty dla osoby trzeciej. W takiej sytuacji jest on zobowiązany podać dane tej osoby określone w pkt 9 oraz opłacić wizytę zgodnie z zasadami ustalonymi przez placówkę. 13. Po dokonaniu rejestracji klient otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej i/lub sms na podany numer telefonu wiadomość potwierdzającą rejestrację u specjalisty. 14. W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Pacjentem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej i/lub numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanych rezerwacji (w szczególności kod potwierdzający rezerwację Wizyty w placówce stacjonarnej lub informację przypominająca o wizycie). W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 15. Klient ma prawo odwołania zarezerwowanej wizyty najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej odbycia poprzez kontakt pod numerem telefonu +48 605841513 lub z wykorzystaniem linku otrzymanego wraz z potwierdzeniem rezerwacji terminu wizyty. 16. Klient jest uprawniony do zmiany terminu wizyty. Zmiana terminu jest możliwa najpóźniej na 24 godziny przed jej pierwotnym terminem. Postanowienia pkt 18 stosuje się odpowiednio. 17. W przypadku odwołania wizyty w sposób opisany w pkt 15, dokonana przez pacjenta opłata za wizytę będzie zwracana na rachunek bankowy z którego dokonano płatnościw terminie 30 dni od dnia odwołania wizyty. 18. W przypadku odwołania wizyty lub zmiany terminu z niezachowaniem warunków opisanych w pkt 15 lub 16, zrealizowana opłata nie będzie zwracana. 19. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 20. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: Psychoterapia Elżbieta Wieczorek, ul. Chabrowa 16, 66-400 Gorzów Wielkopolski 21. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. 22. Administrator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania. 23. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. 24. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie. Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest: Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu płatności za wizytę. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Pacjentów są bezpośrednio art. 9 ust. 2 lit h) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ? RODO) oraz pozostające w związku z nim przepisy krajowego prawa medycznego, w tym ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej i ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz przepisów do nich wykonawczych. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W sprawie ochrony swoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem drogą elektroniczną pod adresem e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Twoje dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa lub upoważnionym przez Administratora. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej lub elektronicznej przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przysługują następujące prawa: prawo do uzyskania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są Twoje dane osobowe, prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, tylko w sytuacji jeśli nie będziemy zobligowani przepisami prawa do ich przetwarzania, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Twoje dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Chabrowa 16 |